نمایی از هیدر اولیه سایت یوزر32
(نمایی از اوایل شروع به کار یوزر32 در سیستم بلاگ اسکای)
فعالیت در زمینه ارائه خدمات در زمینه آنتی ویروس به ویژه محبوب ترین آنها نرم افزار امنیتی کمپانی ESET را از سال 89 بر روی سیستم وبلاگ نویسی بلاگفا آغاز کردیم. پس از ماه ها فعالیت و رسیدن به صفحه اول جستجوگر ها و بازدید چند هزار کاربر در روز از وبلاگ ما و درست زمانی که میخواستیم ثمره چندین ماه زحمات خود را بچشیم بدلیل درخواست های متعدد برای ارائه تبلیغات ناشی از آمارهای بازدید، این سیستم وبلاگ دهی صفحه اینترنتی ما را برای همیشه مسدود کرد. از 21 فروردین 1390 با کسب تجارب بهتر و بهبود کیفیت، کار خود را با نشان اختصاصی یوزر32 ادامه دادیم که با رسیدن به آمار ده هزار بازدید در هر روز به یکی از برترین صفحات ارائه دهنده خدمات رایگان آپدیت آنتی ویروس NOD32 تبدیل شدیم ولی بدلیل پاره ای از مشکلات و همچنین بلاک شدن به یکباره سایت های ایرانی از سوی کمپانی ESET و همچنین رایگان قرار دادن خدمات برای ایرانی ها باز هم تمامی کاربران و اعضا و رتبه و اعتبار خود را که حاصل زحماتی چندین ساله بود از دست دادیم.
لوگوی یوزر32         یوزرها
از این رو با کسب تجربیات در طی این سال ها و اکنون در 28 تیرماه 1394 با بازبینی جدید و با کیفیت تر و با نام انحصاری "یوزرها" و با روشی جدیدتر تصمیم به ادامه فعالیت با قدرت هرچه بیشتر نموده ایم. و در صورت امکان در صدد دریافت نمایندگی رسمی کمپانی ESET جهت ارائه خدمات بهتر و کامل تر در زمینه امنیت و آنتی ویروس برای هموطنان عزیزمان هستیم. در طی این سال ها بخاطر ضعف سرویس های ایرانی در عضو گیری، تعداد 6 هزار عضو ثابت و ثبت نام کننده خود را که بر روی خبرنامه وبگذر ما ثبت نام کرده بودند از دست دادیم و امکان هیچگونه فرستادن خبرنامه یا اطلاعیه برای مراجعه و اطلاع مجدد آنها از استمرار فعالیت هایمان نیافتیم. بر همین منظور از چندی قبل تر از طریق سیستم یاهو گروپ اقدام به عضویت کاربران خود نموده ایم تا در صورت هر گونه ایجاد اختلال در روند ارائه خدمات یا از دسترس خارج شدن ناگهانی مجدد سایت و یا بلاک شدن توسط کمپانی مذکور امکان اطلاع رسانی به کاربران عزیز را داشته باشیم.
در یوزرها جهت بالابردن ضریب تداوم رمزهای منتشر شده و همچنین پیشگیری از بلاک شدن های مکرر و مجدد، ارائه رمزهای رایگان تنها از طریق کانال تلگرام یوزرها به آدرس Telegram.me/USERHA صورت می گیرد و برای استفاده از سایر امکانات جانبی مربوط به آنتی ویروس و امنیت می توانید به وبسایت یوزرها مراجعه نمایید. همچنین در زمینه خدمات و پشتیبانی امکانات ویژه تری در برنامه های آینده مان قرار دارد که به تدریج در بخش های مختلف فعال خواهند شد.
مرکز دانلود و مرکز آموزش ما از دیرباز مرجعی بروز و فعال در زمینه دانلود آخرین ورژن نرم افزارهای منتشر شده و همچنین آموزش های پیش و پس از نصب و آپدیت برنامه می باشد. همچنین در بخش پاسخ به سوالات و مشکلات متدوال نیز به مشکلات و سوالات بازدیدکنندگان در زمینه امنیت و آنتی ویروس پاسخ داده می شود.
منتظر نظرات و انتقادات شما جهت هر چه بهتر شدن یوزرها هستیم :)
با تشکر